Cases en Referenties
Bij alle onderdelen van een grote verzekeringmaatschappij worden klachten- en klantenbehandelaars getraind met ons model van frustratieprofilering.
Bij een goede-doelenorganisatie zijn meerdere versies van een direct mail (waarin een donatie wordt gevraagd voor een belangrijk project) geschreven, waarbij de brieven deels zijn gebaseerd op frustratieprofielen.
Bij verkopers van telecomproducten is een bewustwordingstraining georganiseerd m.b.t. Frustratieprofielen.
Eerder is een groot probleemonderzoek gedaan, waarna waarbij de rangorde is opgesteld van de topproblemen die donateurs hebben met goede doelen. Belangrijkste probleem is een groot wantrouwen over de besteding van ontvangen donaties. Niet verwonderlijk, wel een feit waarmee rekening moet worden gehouden in de wijze waarop geldgevers worden benaderd.
Kwalitatief probleemonderzoek is in meerdere sectoren gedaan als input voor verbetering van proposities.
In postdoctorale lesmodules worden de producten van Morrend Landvolk besproken.
Bij een goede-doelenorganisatie zijn meerdere versies van een direct mail (waarin een donatie wordt gevraagd voor een belangrijk project) geschreven, waarbij de brieven deels zijn gebaseerd op frustratieprofielen.
Bij verkopers van telecomproducten is een bewustwordingstraining georganiseerd m.b.t. Frustratieprofielen.
Eerder is een groot probleemonderzoek gedaan, waarna waarbij de rangorde is opgesteld van de topproblemen die donateurs hebben met goede doelen. Belangrijkste probleem is een groot wantrouwen over de besteding van ontvangen donaties. Niet verwonderlijk, wel een feit waarmee rekening moet worden gehouden in de wijze waarop geldgevers worden benaderd.
Kwalitatief probleemonderzoek is in meerdere sectoren gedaan als input voor verbetering van proposities.
In postdoctorale lesmodules worden de producten van Morrend Landvolk besproken.