Pilot training en masterclassIn een interactieve trainingssessie laten we aan mensen, die direct met klanten te maken hebben, aan hun managers en aan trainers zien wat toepassing van het model van frustratieprofilering betekent.
De ervaring leert dat dit bij betrokkenen leidt tot snelle herkenning en groot enthousiasme. Zowel het model van frustratieprofilering als de probleem/belang matrix plaatsen we in een bredere context in een interactieve masterclass voor management en specialisten van organisaties, waar op het punt van klantwaarde scheppen het nodige kan worden verbeterd. De methodieken werken bij zowel ondernemingen als non profit maatschappelijke organisaties. De masterclass is er voor mensen uit meerdere organisaties, bij voorkeur in één sector zoals bijvoorbeeld zakelijke dienstverlening of goede doelen. Of in-house voor één organisatie. Een inleiding en discussie over waarde scheppen voor, met en door klanten wordt gevolgd door een interactieve sessie die u en uw mensen laat ervaren hoe frustratieprofielen kunnen worden herkend. En hoe oplossingen worden aangeboden, die optimaal zijn afgestemd op een bepaald profiel. |